Regulamin

Polityka prywatności i regulamin sklepu.

 

 

Polityka w zakresie ochrony danych osobowych.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, iż:

•   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: P.W. Ewapol S.C Wiesław Brzeziński, Julia Brzezińska ul. Strzelców Bytomskich 66C 40-307 Katowice NIP: 954-19-42-327, tel: 606-131-087, mail: ewapolkatowice@poczta.fm

•   cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są zależne od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w tym Pani/Pana zgody, np. podane w procesie rejestracji i dokonywania zakupów dane są niezbędne do celu wygodnej i prawidłowej realizacji zamówienia;

•   Pani/Pana dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny do celu przetwarzania, np. w przypadku dokonania zamówienia bez rejestracji na okres zwrotu zakupionego produktu ;

•   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są nasi zaufani kontrahenci - biuro rachunkowe i firmy kurierskie - wyłącznie w zakresie niezbędnym do celu wygodnej i prawidłowej realizacji zamówienia;

•   Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

•   posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

•   ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;

•   podanie przez Pana/Panią danych osobowych może być wymagane przepisami prawa (np. w celu zawarcia umowy) lub może być dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowego wykonania czynności, w ramach których przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe (np. w procesie rejestracji i dokonywania zakupów). W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt tel: 606131-087 mail: ewapolkatowice@poczta.fm

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) pragniemy
poinformować:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest pełne dane
Państwa firmy;
• cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są zależne od
podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych np. w
przypadku przesłania CV będzie to Pani/Pana zgoda na
przetwarzanie danych osobowych na cele rekrutacji, w przypadku
obsługi Pani/Pana zapytania podjęcie działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, a już po zawarciu
umowy właściwe regulacje zawarte w umowie i ciążące na nas
obowiązki prawne;
• Pani/Pana dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny
do celu przetwarzania określonego zgodnie z powyższą
informacją, np. w przypadku przesłania CV do zakończenia
procesu rekrutacji, w przypadku udzielania informacji o naszych
usługach, przygotowania i negocjowania oferty do 6 miesięcy po
zakończeniu tego procesu, a w przypadku zatrudnienia,
świadczenia usług lub dokonania przez nas zakupu zgodnie z
okresem określonym w umowie lub we właściwych regulacjach
prawnych jak ustawowy okres przechowywania dokumentacji
pracowniczej, dokumentów sprzedaży i zakupów czy okres
gwarancyjny;
• pragniemy podkreślić, że nie gromadzimy o Pani/Panu informacji
ponad te, które zostały nam przekazane w trakcie obsługi
Pani/Pana zgłoszeń i zapytań osobiście lub przez Pani/Pana
przełożonych i/lub współpracowników lub ponad te, które są
wymagane do zawarcia umowy, jej prawidłowej realizacji oraz
udokumentowania;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być nasi zaufani
kontrahenci, np. podwykonawcy, partnerzy biznesowi jak
kancelaria prawna czy biuro rachunkowe lub dostawcy usług jak
dostawcy wykorzystywanych przez nas rozwiązań
informatycznych, jednak ewentualne przekazywanie Państwa
danych osobowych będzie związane wyłącznie z obsługą Państwa
zapytań lub świadczeniem usług, a odbiorcy Pani/Pana danych
osobowych nie otrzymują zgody na wykorzystywanie
powierzonych do przetwarzania danych dla własnych celów;

 

 

REGULAMIN

  1. INFORMACJE OGÓLNE

Regulamin sklepu internetowego, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ewapolsklep.pl określa zasady dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

  1. II. DEFINICJE

-Sprzedający - firma P.W. Ewapol S.C Wiesław Brzeziński, Julia Brzezińska ul. Strzelców Bytomskich 66C 40-307 Katowice NIP: 954-19-42-327, tel: 606-131-087, mail: ewapolkatowice@poczta.fm właściciel sklepu internetowego www.ewapolskep.pl

-Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nabywająca towary od Sprzedającego.

-Sklep - internetowy sklep, dostępny pod adresem www.ewapolsklep.pl prowadzony przez firmę P.W. EWAPOL SC

-Towar - produkty sprzedawane przez Sprzedającego, dostępne w Sklepie

-Zamówienie - Oznacza złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zakupu konkretnych Produktów prezentowanych na stronie Sklepu internetowego, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

III. CENY

- Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w złotych (zł).

- Ceny w Sklepie mogą ulegać  zmianie. W takim przypadku wiążącą dla Sprzedającego i Klienta jest cena widniejąca przy Towarze w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

- Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

- Wszystkie ceny towarów widoczne na stronie internetowej dotyczą tylko i wyłącznie sprzedaży dokonywanej przez sklep internetowy.

Dostępne są następujące formy płatności:

  • Zapłata gotówką - odbiór osobisty
  • Przedpłata na konto bankowe
  • Pobranie
  • Płatność przelewem na konto bankowe po otrzymaniu zamówienia - termin 3 dni (opcja dostępna tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym).
  1. WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez Sprzedającego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, na Stronie Internetowej.

-Złożenie zamówienia -Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „potwierdzam zakup”

-Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w Sklepie Internetowym, po akceptacji zamówienia przez Klienta.

  1. DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

-Sprzedający dokłada wszelkich starań aby Towar oferowany w Sklepie był stale dostępny
w magazynie (nie dotyczy Towaru określonego jako "na zamówienie").

-O dostępności danego Towaru informuje czas wysyłki zaznaczony przy danym Towarze – w przypadku Towaru znajdującego się w magazynie czas taki to 24 godziny.

-W przypadku Towaru chwilowo niedostępnego, czas wysyłki widoczny przy Towarze zostaje odpowiednio wydłużony (48h lub więcej).

-W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia, za które Klient dokonał już płatności i które Klient zdecydował się anulować, wpłacona przez Klienta kwota zostanie w całości zwrócona na podane przez niego konto bankowe w terminie do 5 dni roboczych.

  1. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

-Koszty wysyłki  towaru ponosi Klient

-W razie wystąpienia braku zamówionego Towaru, albo gdy zamówiony Towar jest chwilowo niedostępny, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta przed realizacją Zamówienia w celu zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia. W przypadku, gdy Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia w innej formie (w szczególności na zamianę Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i cenie), Zamówienie zostanie anulowane lub jeśli Klient wyrazi zgodę, pomniejszone o brakujący Towar.

-W celu potwierdzenia złożonego zamówienia pracownik Sprzedawcy może skontaktować się z Klientem na podany przez Państwa numer telefonu w przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.

-Przystąpienie do realizacji zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego lub po otrzymaniu informacji o płatności przy odbiorze. Wysyłka następuje niezwłocznie, po skompletowaniu złożonego zamówienia.

-  Zamówiony towar można także odebrać osobiście w siedzibie Sprzedającego bez żadnych dodatkowych opłat. W tym celu należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

-Faktura VAT zostanie doręczona wraz z zamówieniem w przypadku zgłoszenia przez Państwa żądania otrzymania faktury poprzez wpisanie takiej informacji do okna „Komentarz” i podanie nr NIP firmy. W pozostałych przypadkach wraz z dostawą Klient otrzymuje paragon fiskalny.

VII. Gwarancje, reklamacje, zwroty

-Klient może zrezygnować z już złożonego zamówienia. Rezygnacji można dokonać do chwili wysłania Towaru ze Sklepu. W przypadku gdy Klient podjął decyzję o rezygnacji po tym czasie, przysługuje mu prawo do zwrotu Towaru na warunkach ustawowych to jest w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. (W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas telefonicznie o swojej decyzji, nr 606 131 087)

Przesyłkę nadaj na adres:

P.W EWAPOL S.C Wiesław Brzeziński, Julia Brzezińska

Ul. Strzelców Bytomskich 66C

40-307 Katowice

-Produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Warunki gwarancji są określone na załączonym do Towaru druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub są realizowane zgodnie z polskim prawem na podstawie paragonu lub faktury VAT.

 -Wszystkie produkty, które nie posiadają odrębnej gwarancji producenta, obejmuje 24-miesięczna rękojmia Sprzedającego.

-Reklamacje należy zgłaszać na adres  P.W EWAPOL S.C Wiesław Brzeziński, Agata Brzezińska Ul. Strzelców Bytomskich 66c 40-307 Katowice lub telefonicznie – pod numer telefonu :  606 131 087

W poprawnie złożonej reklamacji powinno znajdywać się co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, data zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

-Reklamację uważa się za uzasadnioną, gdy Towar posiada wadę fabryczną, lub gdy nosi znamiona uszkodzenia mechanicznego w czasie transportu zamówionego Towaru do Klienta albo gdy dostarczony Towar jest  niezgodny z zamówieniem Klienta.

-Reklamacje jakościowe rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych począwszy od dnia przekazania wadliwego produktu przewoźnikowi. Do reklamowanego produktu Klient powinien dołączyć kopię dowodu zakupu oraz opis usterki lub wady produktu, zawierający również dane kontaktowe do osoby reklamującej.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

-Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu, a o treści zmian regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na podany podczas rejestracji adres mailowy. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

 -Wszelkie spory wynikające z realizacji Zamówienia, w pierwszej kolejności strony będą starały się rozwiązać polubownie w trybie postępowania reklamacyjnego ustanowionego niniejszym Regulaminem i przepisami Kodeksu cywilnego.

 

 

REGULAMIN WYPOŻYCZALNI APARATÓW

 

Wypożyczane aparaty są własnością firmy "Ewapol S.C." zwaną dalej Wypożyczalnią.

Wypożyczenie aparatu następuje zgodnie z niniejszym regulaminem i aktualnym cennikiem, na podstawie pisemnej umowy wypożyczenia pomiędzy Wypożyczalnią a pełnoletnim Wypożyczającym.

 

  1. Aby wypożyczyć sprzęt Wypożyczający musi być osobą pełnoletnią, podpisać umowę wypożyczenia aparatu i regulamin co potwierdza zapoznanie się z niniejszym regulaminem, zaakceptowanie jego treści oraz przyjęcie aparatu sprawnego technicznie.
  2. Wypożyczenie aparatu następuje na podstawie ważnych dokumentów tożsamości ( dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy), z którego pracownik wypożyczalni spisze dane potrzebne do wypisania umowy.
  3. Pracownik ma prawo odmówić wypożyczenia aparatu bez podania przyczyny.
  4. Opłaty za wypożyczenie sprzętu pobierane są z góry według cennika

 

CENNIK:

1 doba-25zł + kaucja zwrotna 100zł.

2 doby-50zł

Każda następna-10zł

Wypożyczenie aparatu na jeden i więcej dni wiąże się z obowiązkiem oddania go dnia następnego do godziny 11:00. Wypożyczalnia zastrzega sobie możliwość naliczania dodatkowej opłaty odpowiedniej do przekroczonego czsu wynajmu.

 

  1. Wypożyczalnia wypożycza sprzęt w pełni sprawny, który Wypożyczający ma prawo sprawdzić przed podpisaniem umowy.
  2. Wypożyczający ma obowiązek korzystania z aparatu oraz jego wyposażenia zgodnie z ich przeznaczeniem.
  3. Aparaty należy zwrócić w należytej czystości.
  4. Za uszkodzenia wynikłe z nieodpowiedniego korzystania z wypożyczonego sprzętu odpowiedzialność ponosi Wypożyczający, on także pokrywa wszystkie koszty związane z naprawą sprzętu według faktury wystawionej przez warsztat serwisowy.
  5. Wypożyczalnia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia sprzętu w momencie, gdy uszkodzenia jego będą tak znaczne, że jego naprawa stanie się nieopłacalna. W takim przypadku Wypożyczający zobowiązuje się do zapłaty całej wartości wypożyczonego sprzętu (aparatu), według faktury okazanej przez Wypożyczalnię.
  6. W przypadku użyczenia aparatu osobie trzeciej przez Wypożyczającego, za wszelkie ewentualne szkody odpowiedzialność ponosi Wypożyczający.
  7. Zabronione jest samodzielne dokonywanie jakichkolwiek napraw, modyfikacji czy wymiany części w wypożyczonym aparacie. Jedynym uprawnionym podmiotem do tych działań jest Wypożyczalnia.
  8. Wypożyczający jest odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie aparatu oraz jego wyposażenia przed kradzieżą i wszelkimi uszkodzeniami.
  9. W przypadku utraty wypożyczonego aparatu lub jego wyposażenia na skutek kradzieży lub zgubienia Wypożyczający jest zobowiązany do zwrotu równowartości kosztów odpowiadających wartości aparatu lub jego wyposażenia, według rachunków przedstawionych przez Wypożyczalnie.
  10. Aparat oraz jego wyposażenie należy zwrócić w stanie niepogorszonym w terminie deklarowanym w umowie. O przedłużeniu terminu zwrotu aparatu należy poinformować telefonicznie pod numerem telefonu : 606 131 087 lub 32 353 02 58. Jeśli do dwóch godzin od deklarowanego czasu oddania nie uzyskamy żadnych informacji o chęci przedłużenia wypożyczonego sprzętu od Wypożyczającego sprawa kierowana jest na Policję.